• português (Brasil)
    • English
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Administração
  • Bacharelado em Administração
  • Search
  •   DSpace Home
  • Administração
  • Bacharelado em Administração
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

AS FERRAMENTAS DE FIDELIZAÇÃO E SEU USO PELAS EMPRESAS DE MARÍLIA E REGIÃO 

LAVAGNINI, FERNANDA MENEZES; ASSIS, LUANA CAROLINE BATISTA DE (2015)
O marketing de relacionamento surgiu nos anos 90 com o intuito de melhorar e criar uma boa relação entre empresas e consumidores e desde sua criação suas ferramentas estão sendo usadas a fim de proporcionar vantagens ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorASSIS, LUANA CAROLINE BATISTA DE (1)
LAVAGNINI, FERNANDA MENEZES (1)
SubjectFidelização (1)
Marketing (1)
Marketing de relacionamento (1)... View MoreDate Issued2015 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV