• português (Brasil)
    • English
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Administração
  • Bacharelado em Administração
  • Search
  •   DSpace Home
  • Administração
  • Bacharelado em Administração
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

O USO DO MOBILE MARKETING COMO FERRAMENTA DE INTERAÇÃO ENTRE AS EMPRESAS E SEUS CONSUMIDORES 

AQUINO, DAYANE QUEIROZ BRITO; SANTOS, FLAVIA MARIA; SILVA, GABRIELA DE SOUZA (2015-04-23)
O presente trabalho tem como objetivo de estudo, “O uso do mobile marketing como ferramenta de interação entre as empresas e seus consumidores.” O marketing disponibiliza estratégias e ferramentas que possibilitam tornar ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorAQUINO, DAYANE QUEIROZ BRITO (1)SANTOS, FLAVIA MARIA (1)
SILVA, GABRIELA DE SOUZA (1)
SubjectConsumidor Virtual (1)
Marketing (1)
Mobile Marketing (1)... View MoreDate Issued2015 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV